free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

crap

Godmorgon, lr godag kanske ? Sitter i skolan just nu och har just haft lektion, men det var inte så relevant, det jag eg skulle berätta var att jag tror att jag kommer ha ett psykologi-förhör idag som jag INTE visste om... vad skall det ens handla om? det är ju dumt om vi har det direkt efter lovet vi hade nyss?... kanske det är om hjärnan... Jag borde verkligen plugga på det nu ...  Aja sånt kan man inte göra något åt.. För stunden är jag ganska så pigg föresten, för ovanlighetens skull :) men jag har en känsla av att de kommer avta under dagens gång. men jooo det var allt för just nu , skriver något intressant senare , nuu blir det nog´lite psykologi-koncentration...kram på er!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback