free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jag lever fortfarande

Hejhej! 
Trotts att fredagen passerat är jag fortfarande vid liv! *skratt* Dock tänker inte jag dricka på ett tag .. tror jag ... bilder kommer ivarjefall in i senare skede! Eftersom jag inte tog dem själv utan Joz gjorde det med sin kamera!  :)

Håret föresten är JÄTTE mörkt , men väldigt lila.. bilder kommer på det också något tag om jag får någon bra bild på det...  Vet inte riktigt var det for fel? men joo fint är det iallafall :)

Kram på er! Nu ska jag fortsätta ta det riktigt lungt o göra sånt jag tkr är roligt, det biorde ni också göra! :)

P.S ikväll blir det filmkväll me lite kompisar hemma hos mej ! mys! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback