free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Mitt hår i olika faser

Första stadiet , utan att jag rört det, svart färg som slitits av sig själv!
(ignorera mina fula miner dock , nu är håret det relevanta! )


Bild efter första blekningen! som ni ser ville det inte riktigt sköta sig .. min utväxt var mycket mer villig än resten att byta färg ...






Håret efter andra blekningen , helahåret 




ovanpå ganska mörkt , dock var allt under ganska så ljuuust



En blond framtid?




Tror dock inte det ....................


Efter detta var det full fart mot stan och köpa den lila färgen och så skedde färgningen ögona böj ,  men det har jag inte någon bild på! första resultatet var sjukt mörkt det såg nästan svart ut .. eter några tvättar såg man färgen bra , nu skiftar färgen mer i rött tycker jag , så lite besviken , dock tkr jag om dn så kommer nog hålla den ett tag .. :)







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback