free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

knepigt

Hejsan såg just Mentalist, det var faktiskt bra avsnitt idag, såå väntar med spänning på det som kommer nästa gång. :)
Hittade föresten just lite Girl language på facebook , som jag tycker att stämmer, dock är det ju lite små knäppt att det är så .. men ja , det stämmer in på mig ivarjefall, Eller jag vet att jag själv tänkt såhär någon gång... (okej ett par gånger då... )

If i don’t text you -> It’s because I‘m waiting for you to text me
When i walk away from you mad -> Follow me
When i push or hit you-> Grab me and don’t let go ( ärinte det precis man vill då du lite börjar bråka med någon man tkr om? kittlar lr nyper lr lite småboxar lr något? )
When I’m quiet -> Ask me what's wrong ( man tycker ju dom borde undra det helt självmant?)
When i ignore you -> Give me your attention
When i push you away ->Pull me back
When you see me crying-> Wipe my tears with your hand...( and kiss me)

Dendär parentesen gjorde jag dit sj men det är iaf mer korrekt tkr jag ^^

ooih oiih va de sku va bra om alla pojkar förstod detdär .. hum.. aja drömma kan man!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback