free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

whoopwhoop

Hejsan igen, jo förhöret är tydligen imorgon istället ... det går ju bra då jag inte ens har boken än... (kollade idag från en kompis) måste påminna pappa om det imorgon.. hum annars har jag sånt otroligt suug efter att bara släppa taget om saker och ting, och vara med vänner, skratta, vara smågalen, lyssna till hög musik och kanske dricka en drink lr 2 :) skulle va såå kuul.. men vilken tur kan det vara det blir nånting sådant i veckoslutet , hörde lite rykte om det ivarjefall, hum, aja skriver mer om det då jag vet mer :) Håret skall jag färga lila i veckoslutet bara jag hinner :)  är faktiskt riktigt peppad att göra det nu .. bilder kommer såklart in efteråt :) länge sedan jag hade "färg i håret" senaste var mitt blå.. som... ja.. inte blev såå lyckat .. hehee...och före det hade jag ju rött :) men aja , nu blir det lila för omväxlingenskull ivarjefall vilket ja verkligen viljat pröva måånga gånger, vet inte varför jag inte gjort det tidigare?

En annan plan jag har är att klippa håret kort om ett halvår eller så då jag slitit upp håret eller något, antagligen är det ganska slitet då...  bilder på hur jag menar kommer också ett senare tag, nu måste jag fixa med maten och städa lite , sedan blir det dendär förbannade CW:n *urgh* inte skulle jag orka egentligen......




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback