free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hade möjligheten

att blogga lite i skolan just nu , så tänkte jag skulle ta tillfellet i akt , även om ja inte kan blogga med mina egna bilder och så då inte datorn har kortläsare , men ivarjefall, vilket fall som helst ser ni säkert att det har hänt lite ändringar på bloggen, satt och fixade med det igår och väntade heladagen att de skulle synnas de ändring jag gjort. nu syns dem! Headern är bara en header ja har medan jag ska göra den nya! Måste bara få tag i en kamera så ja kan ta lite bilder bara.... men så länge denhär prosessen pågår får denna vara i bruk :) Va tycker ni om det nya utseendet? tänkte kanske göra några få ändringar till , men vi får se hur de blir :)

Kram på er! hörss snart igen!

ps. Engelska provet gick lite åt rumppan tror jag (vi har provvecka) och imorgon har vi finska prov så de blir prepp klockan 11, uusch ja som ville sova en timme hemma idag...

Men aja sånt får man väl offra nog för jag somnar strax... ZzzZzzZzz



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback