free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Kan du bara försvinna

Kan du bara gå och dö
Snälla?  Jag har klippt alla banden , jag har inga känslor kvar
känner ingen empati 
ingen sympati
Allt jag vill är att ha dig ur mitt liv
jag gjorde det tydligt en gång
en gång till

trotts det fortssätter ditt oändliga förstörande i mitt liv ,
du behöver inte mer än existera för att förstöra precis allt jag har
Allt jag tror på
Det mest fantastiska i mitt liv
det enda jag har kvar som kan kallas lycka
får jag inte vara lycklig i dina ögon?

Allt jag vill är att du ska dra ditt arsle så långt i helvete långt från mej att jag slipper se dig
För de är bara du bara du som får mitt liv till ett helvete 

Jag förstår inte hur du gör det

Jag förstår inte hur något som betyder mindre än ingenting kan skada allt jag någonsin kännt
hur kan de skada allt de som jag kan kalla kärlek
hur det kan riva mig i bitar
få mig att gråta
få mig att käna mig så ensam
få mig att bli till ingenting
få mig värdelös

Jg önskar jag slapp se dig 
jag önskar du inte existerat
jag skulle klarat mig så jäkla bra utan dig
jag skulle klarat allt utan dig

men du bara var tvungen att komma in i mitt liv
röra till allt det som var orört
blåögd trodde jag på dig

allt du gjorde var att göra ett ärr på min rygg 
i mitt hjärta och på min själ

Jag bär bördan över axeln varjedag och de kommer förstöra mitt liv sakta men säkert för varjedag som går

Hur skall jag bli kvitt dig?
Vad vill du ha utav att försöta mitt liv?
Varför i helvete skall du ha makten att förstöra mitt liv då du inte längre är en del av det?

Du är ett stort svart monster och jag hatra dig mer än vad hjärtat klarar av , mer än vad någon klarar av
jag skulle spotta på dig om du log mot mig
jag skulle skada allt du någonsin älskat


jag kommer förstöra allt du någonsin trott på
jag kommer förstöra precis allting för dig en dag
bara så du skall få känna den smärta du givit mig

jag skall göra ditt liv till ett helvete 
ett rent helvete skall du få smaka på

och då jag är klar skall det glöda från dina tår
för ingenting
ska krossa mig längre

jag tänker ge tillbaka en dag

Men när är frågan, och när blir jag hel igen? När slutar mitt liv förstöras av dig?
Det sägs att gjort är gjort , men om man vill sudda ut det som redan är skrivet i sanden vad gör man då?


Jag kommer gråta vid din grav ,men inte för jag sörjer dig , utan för att du slapp undan för enkelt








Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ganska allvarlit.. :S HOPPAS DE ORDNAR SIG ! <3

2011-05-17 @ 21:07:16
URL: http://lllauraa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback