free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Happy B-day!

Whoola idag blir jag 19 år! ( och tvilling syrran såklart! ) Kan inte fatta det , snart är jag ju inte tonåring längre ? ( och sådär på tal om kylskåp, förlåt för den dåliga bloggningen  har hänt väldigt mycket i mitt liv just nu, allt från privata grejs till skolarbete , så har helt enkelt inte hunnit! ) Men antar att det inte är så farligt med något grått hårstrå här o där! Haha! I vilket fall som helst så skall det bli lite släckt kaffe idag senare , inte det roligaste men man lider igenom det helt okej , och så får man ju tårta så då är det rätt okej,  eller hur ? tror pappa tänker köpa en prinsesstårta .. han babbla något sånt..  Fick för dne delen 50€ av pappa idag till present , vet inte ännu vad jag skall spendera det på men skall nog försöka göra det klokt, *host haha som de skulle gå* .

aja sköt om er sååå hörs vi senare är mitt inne i städningen sååå jaa :D måste fortsätta! :)



P.S på lördag blir det tatueringsdags , ooh gooosch ja e så nervöös! 






Kommentarer
Postat av: SOFIAAAAAAAAAAAAAAAAAA

sv: Wow, ja han var duktig! :O



Grattis till er! :)

2011-11-23 @ 17:51:02
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback