free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Kom fram till att....

Jag vill ha en...

På bloggen :) Sååå finns det något ja kan svara på , så fråga på! jag ska vara så ärlig det går med allt! Ingen fråga är för svår eller knasig eller pinsam eller dum! Ja menar , undrar du om jag ätit en spindel , jamen fråga det då! :) du kan också tipsa mej om olika ämnen att blogga om , lr fråga vilka mina favoritbloggar är eller jaa, vad man nu än kan komma på! :) 

Kram!
svarar på frågorna i slutet av nästa vecka! :)



Kommentarer
Postat av: Fredrik Berlin

Vilken sorts genre gillar du mest musik/film?

2011-11-02 @ 23:45:13
URL: http://lioncourt.blogg.se/
Postat av: Mei

Varifrån får du din inspiration? Musik, bilder eller någon särskild person? :) Haru några förebilder?

2011-11-03 @ 16:48:13
Postat av: Anonym

om du skulle få 2 önskningar i hela världen vad skulle det vara ?

2011-11-06 @ 20:58:26
Postat av: -

vad gör du en vanlig dag då du är sjuk? :)

2011-11-07 @ 15:25:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback