free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Tonight i'll fall asleep with you in my heart

Gosh vilken dag sååå sjuukt mycket att göra! Diekt då jag kom hem var det fullt upp med pluggande, städande och bykande och så vidare! Helt slut nu! Pjuh! Skönt nog kom Victor på besök nån timme , fick mej att koppla av! 
Lucia övningen gick för övrigt riktigt bra , fick fin kritik av vår "ledare" som vi övar sång med så ja, det kändes rätt bra faktist! Det blir nog bra bara det blir färdigt! eller hur man säger ....
I vilket fall som helst skall jag försöka slösa resten av denna tid jag har kvar, innan jag verkligen måste sova , till att teckna lite och kanske surfa runt en stund läsa bloggar och så. Riktigt koppla av ordentligt.

Meeen hittar jag något kul jag skulle vilja dela med mig av här på nätet , kommer det upp på bloggen! :)

kram på er !




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback