free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

~ Like autumn turns leaves ~

Hej hopp nu är det nya friska tag i bloggen , och jag känner hur den fuktigt kalla höst vinden gör så att det fladdrar i håret! :) 
Har nu skrivit de ämnen i studenten som jag ska skriva nu på hösten, så är i stort sätt fri nu och har mitt liv tillbaka , känns förjäkligt bra altså! :)
Däremot kommer provveckan i gymnasiet nu emot , men det fixar sig! Skall börja blogga ordentligt , ni kommer inte att bli besvikna (och om ni blir det är det pappa eller vickes fel att jag inte hinner blogga) ... Var skulle jag säga mer då månne... Hmh... Aja men promenixa lungt i vacker vädret och så hörs vi! Kram på er!













Lita fina höstbilder till er!
alla från we heart it
måste noG sno syrrans systemare något tag och ta några egna bilder!
Hon har en Pentax K-5 för er som är intrereserade! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback