free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

whoopwhoop

Hej på er har just skrivit samhällslära , det gick väl si sådär , fast vad vet jag. det har hänt ganska mycket sen senast jag skrev , trotts att detär bara några timmar sen , har bland annat fått veta att jag får en kompis på besök som ska bo hos mej några dagar, och det är ja suuppeeer glad för :) Dessutom skall jag nuu hem och färga håret , så jag blir brunett igen , bilder kommer upp senare , kommer endå blogga något då också så :)
P.s Victor och jag har 7 månadersdag idag :) jejee :)

kram på er!



random bild från skolansdatorer är här just nu så.

p.s2 Syrran jamar som något värre på hennes biologiprov , antar det gick dåligt, vad synd!



Kommentarer
Postat av: bex

grattis :))

2011-10-05 @ 10:32:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback