free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Är tillbaka efter sommar-dvalan

Hej igen mina bloggläsare , om ni finns kvar? 
Har jobbat precis hela sommaren så har varit mycket mycket trött , och haft nästan ingen fritid över huvudtaget , så därför har jag inte bloggat , vilket förståss är ganska tråkigt men nu är jag tillbaka på banan några veckor in på skolåret, och skall försöka blogga relativt ofta , skolan får ju inte bli lidande så :)

Det har egentligen hänt ganska mycket under sommaren ,  MEN  det relevanta om mig som hänt är väl att jag har varit blond , nu är jag dock helt redhead istället och så har jag en ny piercing! En i läppen! :) Sen så... jaa.. minns ja faktiskt inte så förskräckligt mycket mer än det som skulle vara relevant? ... hum... Aja , jag berätta om det senare om jag kommer på något! Men nuuu skall jag gå och färga håret en gång till , det har nämligen tappat färg något otroligt håret så ja måste färga om det ... Kram på er , skriver nog ett litet inlägg  till något tag idag än!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback