free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

?

Tönt



Hej på er fina läsare! Joo jag har fått några frågor om varför jag inte publiserar speciellt många bilder på mig själv här på bloggen , och förfrågningar om varför jag isåfall endast fotograferar huvudet och inte dagens outfit och sådant ... Svaret är väldigt enkelt, jag skäms över mig själv och min kropp, jag tycker jag är ful och tjock, därför vill jag inte ha bilder på mig själv. Ganska enkelt svar va? JAG VET hur töntigt det låter men jag kan inte hjälpa det. Det har också med mittt komplex över min längd att göra , jag är världens kortaste typ.. och jag växer inte mer... sååå ... hah .. inte speciellt kul .. I vilket fall som helst har jag börja en diet nu och planerar mer motion och liknande .. så småningom borde jag med andra ord trivas med mig själv lite bättre...

Sköt om er! och försök va stolta och trygga i dem ni är! Det är inte roligt att inte tycka om sig själv! 





Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, trist att du ska behöva känna så ju! :/



SV: Taaaaaaack :D

2012-04-12 @ 14:36:05
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så otroligt fin, precis som du är, det är min åsikt! :D



2012-04-13 @ 09:44:43
URL: http://emmamedh.blogg.se/
Postat av: Ida

De e inte alls sant! Du är jättefin och alldeles passlig. Det tycker iallafall jag. Love u syrran!! Puss!

2012-04-14 @ 00:05:56
URL: http://nemilainen.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback