free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Förklaring


Tänkte jag skulle förklara mig lite , varför jag gjorde inlägget under lixom. Jag har några regler i denhär bloggen , den skall vara interesant , och den ska va om sådant jag gillar och den skall vara hundra 100% personlig. Därför skrev jag ett inlägg för jag var såå förbannad! Förbannad på min familj , och sådär. Väntar såå mycket på att jag skall flytta ut, till en egen lägenhet. Hoppas bara det går så bra som jag planerat allt . Det måste gå så bra som jag tänkt det ... Jag vet inte vad jag gör annars. Tack alla ni fina som kommenterar bloggen , ni gör mej glad då jag är ledsen! 

Dessutom har katten min sprungit iväg tror jag , han brukar alltid gå brevid mej då jag är ute och gå med hunden , nu tappade han bort mig då vi var halvvägs, ( jag vet att min katt är helknasig)  och han är inte tillbaka än .. orolig :( Dessutom såg jag en rovfågel , hoppas han inte blir attakerad av den! 




Kommentarer
Postat av: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: jaa! men man kan fixa fläta i luggen även fast man har kort hår eller det beror på hur kort det är:)

2012-04-14 @ 14:26:59
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: du klickar in dig på "min sida" Sen rullar du ner till du kommer till "mitt konto" klicka på "min frågelåda". sen gör du din frågelåda som du vill ha den sen så klickar du på "visa kod" koden lägger du sedan in i din kodmall:)

Lycka till sötis!!:D

2012-04-14 @ 14:36:55
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja måst bara fråga när å vart ni ska flytta? :) Vet int om du ha hört men vi ska ju också flytta snart så e i lite samma situation :D

2012-04-14 @ 15:10:31
URL: http://lzu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback