free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Frågor & Svar

Blev riktigt förvånad över hur mycket frågor jag fick in! Tack för frågor peeps , ni är guldvärda! 

<3

Vad lyssnar du på för musik? : Oj det var en ganska svår fråga för det är sååå jätte jätte mycket! Men visst blir det mest Metalcore och Metal och rock ibland , och sådant sådär överlag , men visst lyssnar jag på smör-kärleks-ballader också , Band jag brukar nämna då jag snackar musik är väl : Bullet For My Valentine, My Chemical Romans, Dead By April, Periphery, Three Days Grace, Ready Set, Fall! Attack Attack! ,Gavin deGraw, Social Distortion, Avenged Sevenfold, Trivium, The Red Jump Suit Apparatus, The fray, Ron Pope ,Sonic Syndicate, All That Remains, Children of bodom, In Flames, Breaking Benjamin, Chemical ,PANIC! At The Disco, Papa Roach, Ill Niño, disturbed, Seether, escape the fate,system of a down, Kill Hannah och verkligen massor massor massor mer!


Hur stora töjningar har du nu? : Just nu är båda 6 millimeter! Men har planerat ta upp dem till 10 båda två och sen får vi se vad det blir efter det!


Hur ser din framtid ut om du själv får välja?
Jag planerar inte så mycket min framtid, men jag önskar att min framtid skulle vara i stil med : att jag jobbar , har barn och en man, kanske någon katt eller hund eller annat gosit djur! Eller någonting sådant! rätt tråkigt svar haha men ja vad gör man då det är så det är!


Vad är det pinsammaste du varit med om?
Oj gud vilken svår fråga jag gör pinsamma saker helatiden, Jag minns faktiskt ingen gång som skulle varit extra pinsam just nu, men jag kan blogga om det i ett senare skede om jag kommer på det!


Hurudan humor har du?
Snuskhumor, och riktigt töntig ”jag är 3 år ” humor ibland , haha


Vad gillar du bäst för djur?
Oj jag gillar alla sorters djur! Men katter , råttor och marsvin är några favoriter! Såklart häst också , har alltid velat kunna rida , de är ju så vackra och ståtliga djur , lite som stora hundar, men har aldrig ens tagit lektioner.

Hej! Jag tycker det hade varit jättekul om du kunnat lista typ dem 5-7 snyggaste tjejerna som du tycker! Och som INTE är kändisar utan typ randoms för oss andra :3 kanske vänner eller någon du sett osv :D Pusssss
Puss på dig också! Och jaa jag kan väl göra ett inlägg om snyggaste tjejerna som jag skulle kunna sno utseendet och stilen av!


Vem är din stilförebild?
Jag har väl ingen förebild utan tar min inspiration av flera olika människor och bloggar. Sidor som WeheartIt.com ger ju bra inspiration tillexempel! Självklart tar jag också eget initiativ vad jag själv tycker är fint och blandar ihop det. Blandar mycket gammalt och nytt också, och färger som svart, grå, vit och mera svart låter bekant;)


Vad är det bästa minne 2011?
Det är nog då jag och Victor hittade varandra! Min stora kärlek!


Sämsta minne 2011?
Inget jag minns, det hände rätt bra saker det året!


Vad har du för planer i år?
Studera , blogga mycket och skaffa dreads i sensommar!


Favoritfilm?
Jag har väl ingen favorit film , men Disturbia är rätt bra , annars är jag galen i kärlekskomedier eller kärleksdraman , eller kärleks action , ja ni fattar ;)


Favoritgodis?
Gillar inte godis alls faktiskt ... Chips är jag dock svag för!


Är du nöjd me dej själv? Tycker du att du själv e snygg osv?
Njä det kan jag inte säga men jag jobbar på det , alla är värda att älska sej själva , tyvärr kan jag säga att jag ser fler dåliga sidor med mej själv och min kropp än bra!


Har du haft en annan blogg innan denna?
Har jag faktiskt INTE haft, jag har alltid haft en parallell med denna, men det är ingen vanlig blogg , där skrev jag en novell/bok man kunde följa vart efter jag lade upp en del , men har slutat skriva där och håller på med nytt som jag kommer publicera i denhär bloggen så fort jag fått det där med olika kategorier att fungera! :)


Sköt om er fina läsare , nu skall jag gå på kaffe kalas till min faster!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback