free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hemma


Hejhopp bloggläsare, kom för lite mer än en timme sen hem , så är lite sen med bloggandet. Men om vi nu går till det jag lovade förklara för er så är det altså såhär att vi kommer att flytta. Min familj skall flytta fån det hus vi nu har till ett annat , jag kommer däremot antagligen börja hyra en egenlägenhet så småningom , men pappa och resten flyttar altså till ett nytt hus! Såå idag då jag inte kunde blogga, var en mäklare här och tog bilder på alla rum och sådär , så att det skall kunna sättas i tidningar och på nätet. För att folk  sedan ska kunna se att vårat fina hus är till salu :) DÄRFÖR har jag varit lite upptagen , först med att städa och sedan med att inte stå ivägen för kameran! Haha! I vilket fall som helst är det inget jag gråter pölar för , på sätt och vis skönt med en ny början, trotts att jag säkert kommer sakna mitt gamla rum , iverjefall nu och då, och sådär , jag kommer ju aldrig se det igen .. Men jaa, det är ju som man säger, den dagen den sorgen!
Det var väl främst det jag hade på hjärtat för stunden , nu kommer jag låta syrran ha laptopen ett tag , men är jag vaken senare, kanske jag klistrar något inlägg till, vi får väl se. Sköt om er!
P.S Ni får gärna kommentera här under om ni varit med om att flytta och hur ni mådde då och hur ni kände , alltid skönt att höra andras tankar då man sitter/suttit i samma båt!







Kommentarer
Postat av: Eriica

Jätte fin blogg! :)

2012-04-04 @ 22:59:43
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Ia

sv: ÅH tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!



För övrigt har jag varit med om det där med att flytta till ett nytt hus. När jag var 13 flyttade vi ifrån huset där jag växt upp till det huset vi bor nu i. Det var jobbigt för detta huset ligger lite avsides och det blev längre ifrån mina vänner. Men annars är att flytta bara en positiv upplevelse. Som du säger så är det ju en ny start! (:

2012-04-05 @ 08:27:30
URL: http://makethemwonder.blogg.se/
Postat av: iiy

Ja ha flytta två gåner under tp 2 år. Från egnahemshuse ti höghuse kändes skit fö ja had alla barndomsminnen i egnahemahuse... Men sen från höghuse hit va no helt okej :)) de va kiva me två våningshus (men it mer) å nytt rum som man fick inreda osv... Int e de så farlit ti slut. Klart ja saknar cårt gamla egnahemshus men sånt e de :))

2012-04-05 @ 09:57:16
Postat av: JOZ♡

sv: jaa, min lilla älskling :/ Han är på väg att bli bättre nu iaf, som tur är :D Snygg design btw, drickan med hjärtat du har på headern, va smakade den? xD

2012-04-05 @ 13:27:15
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: Josefine

FIn blogg du hade! =)

kolla gärna min o säg vad du tycker!

kram!

2012-04-05 @ 13:29:21
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Alva

Läste din kategori -fråga på fb och du måste lägga in ett inlägg i den nya kategorin innan den syns på startsidan :) om jag fattade frågan rätt nu haha :)

2012-04-05 @ 13:39:27
URL: http://aalvaglad.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej..jag har flyttat tusen gånger. De känns som att ja skulle vara med i något spel och när man har kastat träningen så går man så många steg framåt.. jag hatar och flytta för att när man har blivit van vid hemmet man har så binds det ett jaa vad ska man kalla det ett förhållande mellan hemmet och sig själv så sen när man flyttar så blir man lessen för att man vet att man inte kommer att se det igen...



Btw...jag tycker jätte mycket om din blogg och jag läser den varje dag. Så keep going för du kan dethär med att blogga! (: och du är jättefin :D



Mvh: (Lottas Ronja) (:

2012-04-07 @ 19:52:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback