free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Mitt eget mörker

Vet att jag sagt att jag inte skall skriva en massa sådant som alla andra bloggar skriver på deras bloggar. Det vill säga massa gnäll och vad de gjort idag osv osv ... sånt är ju sist och slutligen inte intresant alls. Jag har ju sagt att bloggen min skulle hållas glad och trevlig. Men idag är jag inte speciellt glad. Fråga ingte varför , för ni kommer inte få något svar. Det är min egen sak.
Tidigare idag hade jag en massa olika roliga idér om vad jag kunde blogga om , men sedan kom jag ner till mitt rum och lade på spotify och lyssnade på en låt. Och plötsligt var jag helt i en annan värld. Jag tappade allt precis ,  nu har jag lust att krama en kudde i tusen år , ligga på min säng, och aldrig stiga upp därifrån. Bara stirra i väggen och tänka. Vara någon annanstans med mina funderingar och tankar. Fick också ett erbjudande av Lens-way (?) tidigare idag , om att göra en tävling för deras glasögon / solglasögon ,  i bloggen altså, vet inte , är inte speciellt motiverad .  Mår inte som mig själv, och det finns precis ingenting jag kan göra åt det. 
Det vet jag.





Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: tack så mycket! :)

Jag har fått följare genom t.ex bloglovinbyten / hållit i tävlingar / vunnit lite dagens blogg / varit unik :)

jag svarar på kommentarer, själv då?



Btw, din header va grymt snygg!

2012-04-22 @ 20:00:16
URL: http://spoink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback