free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Tittar på Breaking Dawn

Frida & Mimmi , min tvillingsyster ,  har en filmkväll med massa gott så jag är med på ett litet hörn och mumsar i mej all god frukt och choklad som de har :) Ganska så mysigt. Victor var här en sväng ( okej några timmar) då gjorde vi våfflor men ja ,  jag fick inga bra bilder på dem , så jag orkar inte ladda in någon på dem! Han for hem för ca halvtimme sen , sådär för övrigt. Nee nu måste jag återgå till fillmen , den är ju så super bra! (Speciellt då den är så bra gjord från boken!) 


Sköt om er och ha en mysig tisdag ni också!







Kommentarer
Postat av: patriciawennström

SV: Tack, detsamma! :) Jag är 16 år! :-) Hoppas du får en bra dag !

2012-04-11 @ 11:52:21
URL: http://patriciawennstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback