free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Another Brick In The Wall



Hej allesammans , jo idag har jag varit i skolan och inte gjort idag än så mycket mer än så,  känner mej mer förkyld igen , trodde jag blivit frisk men så var inte fallet , aja det går över.
 
Tänkte ta en powernap nu , men ville bara skriva ett inlägg som inspirerade mej i skolan idag . Vi pratade nämligen om våld mot närastående, Och så tänkte jag att ni skulle kunna kommentera här under lite vad ni anser att man skulle kunna göra för att få slut på sådant?

En annan sak jag tänkte på är att var inte rädd att anmäla , du lever bara en gång, inte rätt att bli behandlad illa då livet är alldeles för kort endå. låter lite dumt kanske då man säger det sådär, men våld är otroligt fel och grymt. Usch.

videon hittade jag på DennisM:s blogg och tyckte det passade bra att lägga upp den i samband med vad vi diskuterade i skolan. 

Sköt om er!
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback