free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Everything that falls gets broken.





Ingen skillnad vad jag än lyssnar på , har låten ett minne , är det möjligt att man har en stämpel på alla låtar som finns i hela världen? Isåfall kommer jag inte kunna höra på musik på tusen år.

Kom inte på någon bättre låt än denna att lägga in, så många minnen , så många fina minnen. 

Men antar jag får bita ihop. saker och ting går inte alltid som man tänkt sig.
och det är ju inte utan orsak  jag har "Everything happens for a reason" som tatuering

men endå....



suck* Kan inte äta, kan inte sova ordentligt , orkar inte städa, orkar ingenting

Varför tar de så ont?
mina ögon är konstant 
i tårar



Kommentarer
Postat av: laukki

Kramis <3

2012-12-03 @ 11:12:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback