free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Movies Based on Novels by Nicholas Sparks


Hej på er finisar , jo jag tog en paus i mitt tent läsande och gjorde detta inlägg för att jooo nu är ju det lite så att jag då är lite av ett Nicholas Sparks fan och jag tänkte att , jaa skulle det inte vara roligt om jag presenterade några filmer (kanske det till och med är alla?) som är baserade på hans böcker? Eftersom jag sakta men säkert håller på och förvandlas till en total film-nörd. Hur kommer det sig kan man ju tycka? Haha.

Själv har jag sett de fyra första som film,  The notebook, A walk to remember, The last song, och Dear john , de andra visste jag inte ens att fanns som filmer, antar jag själv får ta och se dem då jag har tid

I vilket fall som helst får ni gärna dela med er om ni sett de andra filmerna och lämna någon kommentar om vad ni tyckte om den/ dem? Också förståss gärna åsikter om dem jag redan sett själv ;)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback