free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Please Run Away With Me

 

Klokan tickar mot midnatt sakta men säkert , endå känner jag mej inte speciellt trött , trotts att jag gäspade tidigare idag flera gånger medan jag städade, antar det gick över. Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra , tänkte först jag skulle blogga en massa om hur julen gått, och publicera lite bilder jag har från de dagar  som gått , nu då jag varit och julfirat , meen det hade eller har jag inte någon motivation till såå det får vänta , kanske ni ser det här på bloggen imorgon istället? Vi får väl se vad jag hittar på.
 
Nu kan jag bara dela med mig av så mycket att jag sitter och lyssnar på musik , tänker och reflekterar över mitt liv och främst över 2012 eftersom det är nyår snart ( som jag för övrigt faktiskt ser fram emot) och tänkte jag skulle kunna göra en såndärn fin fråge-grej om 2012 , men ska se vad jag hittar på google först för listor.. Jag har inte fantasi nog att helt och hållet komma på den själv nämligen , ivarjefall inte idag.


Kram på er , hoppas ni haft en bättre dag än jag idag !


För att pigga upp detta tråkiga inlägg får ni en bild på då Tuva-Liza var liten och jag skulle hämta henne ...
<3




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback