free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Skola


Sitter just nu i skolan , trotts att det är ledigt, har gjort ett litet arbete klart nämligen , är så trött att jag inte vet vart jag skall ta vägen dock, och hungrig är jag. Skall springa in till stan av och an fören jag går hem. Undrar om jag fryser ihjäl där ute , då jag gick till skoan var det grymt kallt ivarjefall? Tänkte förfrysa kinderna...

Aja , nu måste jag göra det bästa av dagen och ta mej i kragen en aning, inte fått något vettigt gjort på hela veckan.

Kram på er där ute i världen och kom ihåg mössa och vantar då ni går ut, vintern är nämligen här!




Kommentarer
Postat av: Mel Moonchild

Sv. Jag älskar att man känner sig så stilig men samtidigt e det så mysigt! :3 Men min kofta kliar som fan. :c
Det är hemskt jobbigt att hitta fina vinterplagg. :/

Och int e mitt hår alls heller alltid perfekt, men tack i alla fall! :)

2012-12-05 @ 15:06:17
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback