free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Världens Vackraste Människa


Blev och bläddra genom Rothbart:s bilder på facebook. Gud vad jag kan tycka den kvinnan är vacker , jag skulle kunna döda för att få vara den kvinnan en dag. I mina ögon är hon fantastisk, och kommer alltid vara min största stil ikon. Jag bara älskar allt hon gör , jag fattar inte ens varför , ni tycker antagligen jag är knäpp, men det skiter jag fullständigt i , för det är mycket tack vare henne jag vågar vara mig själv och vågar göra mitt eget race . Följa min egen stil och gå galet klätt och byta frisyr varannan månad. Sånt som hör mig till. Jag skiter i att människor tycker det är fult att jag töjer mina öron tillexempel. Jag tycker om det , det är min kropp, och det är så jag kommer fortsätta tills den dag jag dör.


Och jag hoppas du också vågat komma fram med vem du är, kära läsare!  :)




Kommentarer
Postat av: Ronja

Hon e faktist skit snygg! :)

2012-12-23 @ 21:21:26
Postat av: Cecilia | Hårdrocksbrud från norrland

Hon är så sjukt snygg :)

2012-12-24 @ 00:41:48
URL: http://calatalo.blogg.se
Postat av: Gabbe

vitsi ja gillar hennes domdär diamant tatueringarna!

2012-12-24 @ 14:08:49
Postat av: Joss

Haha ja men de går lika bra på det inlägget! :)
Det är snyggt!!

2012-12-25 @ 13:45:55
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback