free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

-

KKV - Vi åker aldrig längre 

Här kom in, men tänk på vad
på mina ord
du vet jag sa
det här blir svårt
för båda två
för du vet att jag kan aldrig ge dig det som du vill åt
men vi kommer endå klara det
du såg på mig och svarade
det är klart
ja inget kommer stoppa det vi har
Men vi åker aldrig längre
bussen bort, hem till dig för att jag känner
men vi åker aldrig längre
bussen bort
hem till dig för att jag känner
baby vårat hopp finns inte längre
det skeppet vi byggt upp
är det du sänkte
så varför vill du fortsätta va vänner
baby vi vet endå vad som händer
ja vi åker aldrig längre
allt gick snabbt, allting gick fel
mer problem, du såg dem med
gav mig en spark, och några fler
när jag låg där på marken
insåg du vad du gjort för fel
men såg det ut som om jag släppte dig?
sprang istället efter dig
men jag, jag har fått nog
och därför har jag sprungit klart
vi åker aldrig längre
bussen bort
hem till dig för att jag känner
baby vårat hopp finns inte längre
det skepp vi byggt upp
är det du sänkte
så varför vill du fortsätta va vänner
baby vi vet endå vad som händer
ja vi åker aldrig längre



Kommentarer
Postat av: HANNA

just nu kan du tävla om ett iphoneskal på min blogg. superenkla regler, kolla in!:

http://hannalovisasol.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html

2012-01-28 @ 15:55:14
URL: http://hannalovisasol.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback