free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

All This Way


Hejssan, såå här kommer en bildbomb om vad som varit på gång , här är ganska blandat och utan inbördes ordning såå , inget desstu mer att sätta tanke på :) 
Men jag skriver lite under bilderna vad jag grejjar med på varje bild, så är ni inte heelt och cyklar ! 



Men jaa , let the show begin! :))



Påväg på Lussande , på julmarknaden ! :) haha , lite rolig min där kanske..............






Städade klädskåpet och det blev såå bra såå! :)) *duktig*






Tvillingsyster min och jag gjorde ett besök till farmor och såå syrran passade på att gosa med Molly :)



Farmors vardagsrum , och den vackra granen :) lite Pettson och Findus feeling här! :)



Sedan lekte vi med hunden ....





Hehee.... vi hade roligt :)







Sedan var det meningen att jag skulle sticka iväg och köpa mig min Iphone 4s men den var slut typ överallt! Sååå nu får jag vänta nån vecka , men snart blir det av! :) 


Sedan var det ju förståss nyår och sådär men har inga fotografier från det , synd nog !  Men ja , vad gör man , nu kommer jag försöka få bloggat lite mer i framtiden. Kram! 




Kommentarer
Postat av: cassu

ge ditt klädskåp ti mj okei?? :):)):)):))

2012-01-12 @ 20:07:16
URL: http://www.duracell.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback