free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

BIG DIPPER / CHARLES'S WAIN

<3 

Saknar dig inatt
Kan inte sova, tänker på alla minnen
Om du endå sov brevid mig som du brukar göra
Så jag känner din doft och dina lugna andetag då jag blundar
Du är underbar
Jag älskar dig så mycket att det nästan gör ont
Vill aldrig förlora dig
Kommer aldrig förlora dig
Du är min
Jag är din
och vi skapar en
Vi skapades av gud i par
Hittade varandra av en mening
Du är det finaste i världen
Och inget kommer någonsin att kunna stoppa oss

















Mörkret , stjärnorna , karla vagnen , allt det påminner mig bara om den fantastiska tid då jag träffade dig.
Jag älskar dig Victor
<3



Nu skall jag försöka sova , verkligen , huhhu , aja hoppas ni haft en bra dag , jag vet jag haft en hygglig en. Kram på er så skriver jag mer imorgon , Gonatt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback