free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

;

Hej! Sitter för stunden i skolan , lektion igen om ca 7 minuter , så tänkte att jag skulle göra ett snabbt inlägg, har inte hänt något speciellt precis idag än men jag har bland annat diskuterat vem jag skall dela hytt med på abiturient kryssningen vi skall på senare i vår! det kommer bli så roligt att ja knappt kan vänta mej, då blir de supa av ska ni få se! Hmm.. skall försöka dra mej till stan här något tag för att få min blivande Iphone ! Klarar inte av att vänta längre nu måste de bara kommit till av dem i butikerna ;) Såå ja ! Tjolavippen! sköt om dig nu skall jag gå på lektion!  

Bjuder på en gammal bild på mig. skall jag sätta håret svart igen kanske............. får se ;)

Kram!




Kommentarer
Postat av: Anonym

orka va sådär vacker.. :(

2012-01-16 @ 14:08:31
URL: http://lllauraa.blogg.se/
Postat av: cassu

herrajumala picke! :o ja ha sagt de förut o säger de ingen, att du liknar lite på lady gaga :) på bra sätt! <3

2012-01-16 @ 19:32:38
URL: http://duracell.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback