free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Fröken Väder

Hej på er, ni som läser bloggen! Idag tänkte jag bara för omväxlingens skull göra ett riktigt vanligt blogg-inlägg, okej inte bara därför, utan både för jag inte riktigt har tid att fixa till något annat och för att det kanske är riktigt roligt med variation ibland? Vilket fall som helst har denna dag inte varit speciellt lyckad, allt har bara varit riktigt förbannat tråkigt och eländigt. Jag vet inte egentligen inte ens riktigt varför jag är på så förbannat dåligt humör ? Aja det löser väl sig , skulle man tycka ivarjefall. Dessutom var jag riktigt ruggigt blöt om både byxor och skor då jag gick hem från jobbet , tragiska jävla regn väder , sommar skall det kallas men nej regnar gör det jämt. Jag brukar skojja att efter mitt humör ändrar vädret , och det har stämt konstigt ofta på senaste tiden , är jag glad så skiner solen och ja är jag lessen , jaa, ni fattar. Vilket fall som helst är jag därför från och med nu Fröken väder så gör inte mej sur för då regnar det fanimej ordentligt. Om ni inte vill ha regn förståss ....

Annars sådär på tal om ingenting, har jag har inte gjort speciellt mycket idag sådär överlag, städat lite , duschat, ska strax gå och fixa lite käk och jaa sådant , tänkte egentligen vara jätte duktig och skriva masssor nya grejs till Storyn , men oj vad jag har haft tid med det... Såå det får bli till en annan gång. Har ni sett att jag ändrat fonten på bloggen också , gillar ni? Eller är det tokigt för ögonen ? Och borde jag skaffa svart text istället för grå? Kommentera åsikter så gärna så! :)
Hmm , ja va ska jag mer berätta ? Finns inte så mycket egentligen , eller jo , jag har en lägenhet på gång ;) eller jaa hur det går med det hela vet jag inte än men hittialls låter det helt perfekt , såå det är ju roligt, och så borde jag få mitt löshår här om någon vecka Rapunzel hade lite slarvat med min beställning men nu jäklar ska som nog dimpa ner här hos mig så småningom! Så blir jag så fin så! 

Nej nu skall jag ta o gå och äta mej tjock, eller nä, kanske inte tjock men, men ja , mätt ivarjefall!

Kram på er!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback