free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

BLOPPIS!

Hejjjssan alla fina! Nu har jag fått in några av alla de plagg jag tänker sälja , så det kommer att komma fler och fler till hela tiden så titta in då och då! :) Vill ni köpa /diskutera något av plaggen, maila mej (adressen hittar ni i spalten på vänster sida) eller skriv en kommentar i inlägget! :) kram på er! 
OBS!!! JAG tvättar kläderna ett varv till innan jag skickar iväg dem , så alla djurhårstrån sitter inte kvar då ni får dem *skratt*


Sticka tröjjan har ett litet hack upp i blusen på ena sidan vid höftet, men stör inte helheten




kortabyxor/ capribyxor 

Denna är mer klargrön i verkligheten
Mjuka halsdukar, Går från rosa till pink , och från ljusgrön till mörkgrön
genomskilningt sommarplagg :)
Bella swan har en liknande som denna i NewMoon :D
Skjorta , fattas 1 knapp




















kjol från Veromoda 



Tunika/linne  Korallröd






Har varit en av mina favoriter , tappat 3 knappar 





kortabyxor/Caprin igen





































dragkedja sönder annars hel














Lång Klänning, utan axelband, går till större än 38:or , töjjer! :)




Silkes-Snusduk? eller vad det kallas , lr bara en sjal att ah runt halsen! liten , passra bäst till att knyta i håret!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååååååh dendär gul/gröna transparenta skjortan till sommaren och den vita stickade västen är helt brutalt juvliga !!!

2012-03-14 @ 17:02:58
URL: http://sofiaterese.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback