free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Klädstädning

Hejjsan Hoppsan idag var det modersmåls essä (uppsats i svenska då altså) som var på menyn i skolan! Kändes helt okej då jag lämnade upp den , men man vet ju aldrig , jag vill skriva bra i modersmål i studenten så vi får väl hålla tummarna antar jag :)
Nuu för övrigt håller jag nu på (skall strax börja)och viker , fixar och sortera klädskåpet i skick , hmmm tänkte visa er den lilla mängd kläder jag äger *sarkasm* ....

Högen med kläder är nästan lika hög som upp till midjan åt mig ..... whoop.......

Tror bestämt jag kommer lägga upp en bloppis efter detta så håll er uppdaterade ! :)






Snyggt och städigt......
Aja helt detsamma! det blir bra då det blir färdigt! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback