free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Söndagkväll





Länge sedan jag har skrivigt något ordentligt . Finns inte så mycket att skriva , finns inte så mycket att prata om. Samhället har inte många ider på lager det heller. Har planerat bli bättre på att blogga nu då studentskrivningarna är förbi , nu finns tiden ivarjefall, nu fattas bara motivationen. Då jobbet börjar lär det väl bli sämre igen , men det är den dagens problem. Skall nu se filmen Kick Ass , med Mimmi , Piffy  och Victor. Nog för jag sett den förr , men jag gillar den. Aja nog babblat , inlägget senare / imorgon , när det nu än blir , blir mer interesant än såhär. Jag lovar er .
Sköt om er!

P.s - Its me on the pic



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback