free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

VÅR

Hejsan mina stora och små vänner här på bloggen , det är helt fantastiskt väder idag! Har redan varit ute en sväng och grillat till familjen! Gott! Såå nu med mat i magen tänkte jag att jag skulle sätta mej ner i soffan och ta det lungt och skriva ett blogg inlägg vilket jag gör just nu , dock tänker jag skriva ett lite längre då jag hinner om en timme eller så , för jag kom på jag måste tvätta bastun och byka lite, hehe ! Men jaaa! Njut av vår-vädret!!
Tog för övrigt en paus i bloggandet igår pga att våran dator inte ville riktigt fungera , hoppas ni förlåter mig! kram!!





Kommentarer
Postat av: Ia

sv: åh va gullig du är! Jag använder inte bloglovin, annars hade jag följt dig. Kommer läsa din blogg ändå (:

2012-03-27 @ 15:19:20
URL: http://makethemwonder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback