free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Första dagen på jobb!



Fick frågor om var jag jobbar , och det passar utmärkt i och med att jag faktiskt fotograferade lite med mobilen på jobb idag! Jag jobbar altså på en cementfabrik , altså , jag radar säckar i rad, så dom skall åka rätt in i maskinen som packar säckarna , och så städar jag innomhus i kontorrum osv.. Det låter inte så kul och sådär , men jag måste säga att det faktiskt var riktigt okej, jag behöver pengarna för att flytta ut , och det är bra lön , vad mer kan jag begära? Dessutom är det ganska kul att sjunga då ingen hör eftersom maskinerna har så mycket ljud haha , och lyssna på radio i hörlurar . Sååå ja , det är vad jag jobbar med. Här har ni några bilder!  




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback