free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Första Och Sista För Dagen



Hej bloggen och hej bloggläsare!
blir ett lite tråkigt inlägg igen då det är jobb imorgon, men tänkte bara slinka in ett inlägg och berätta att en ny del av "Den sista budbäraren" är på kommande! Och för er nya läsare hittar ni de "gamla" delarna av storyn i kategorier i sidomenyn! :)

För övrigt kan jag berätta allt gått lite tokigt för mej idag , tänkte bli försenad till jobbet , och cyklade så jäkla fort att jag inte fattar att ja cykla så fort , ( motion;) ) i vilket fall som helst så just då jag skulle bromsa in och parkera cyckeln vevades mitt skosnöre kring tramp-pedalen och wopah jag föll omkull, det gjorde skitont ... men egentligen bara i foten för den drogs så hårt in på cykeln, aja utan skråmor blev jag iallafall, så vad ska jag grina för haha. Sen kom en på arbetsplatsen och klippte låss mej för jag satt fast så hårt , så antar jag får köpa nya skosnören då dom är i småbitar ...  Men ja resten av dagen gick väl helt okej , såå nu blir det snart sova , så jag inte blir sen imorgon igen , Gonatt på er ! 






Kommentarer
Postat av: Mirre

Tack för svaret! Ge mig gärna lite tips på mina frågor, kram! :)

2012-05-10 @ 19:59:07
URL: http://twinkipinki.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback