free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hejhopp


Varningsfaktor 5/5 , tråkigt upplaggt inlägg pga tidsbrist

Är faktiskt mycket piggare idag , däremot tänker jag gå och lägga mej tidigt , (jag vet att jag säger det varjedag och aldrig gör det, men idag ska jag verkligen göra det!) I vilket fall som helst så är det visning på huset idag igen senare , därför blir det ett sådanthär tråkigt blogginlägg också, får fixa till någonting saftigt till senare istället!  Eftersom jag varken har rätt dator eller tid just nu att göra det. Hoppas ni har en fin dag iaf! För nu skall jag ut och gå,  så jag inte är hemma då människorna kommer och tittar på huset!

Visste ni annars att bästa sättet att bränna fett på kroppen är att powerwalk:a ? Inte jogga eller så för det  gör egentligen bara att konditionen blir bättre. Nu vet ni det iaf!
Sköt om er fina läsare! 








Kommentarer
Postat av: dinaah

aa men de e bra att du är piggare iaf! :D



men btw! skulle du vilja va med i min bloggtävling? :)



http://dinahs.blogg.se/2012/may/utkast-maj-9-2012.html

2012-05-09 @ 17:05:45
URL: http://dinahs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback