free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Rolig Incident


Hej allesammans, roligt att ni fortfarande tittar in och ser vad som händer i mitt stressiga och sjukt innehållsrika liv, till och med så innehållsrikt att jag inte hinner blogga. Men ja,  tillbaka till det jag egentligen tänkte skriva om idag .

Gissa vad som hände idag morgon då jag skulle fixa mej klart för att gå till skolan? Jo Tuva-Liza bestämde sig för att ta en simtur i Wc- stolen..... Altså, ni som inte följt med min blogg så länge , är Tuva altså min nyaste kattunge och familjemedlem i min lilla kattfamilj, och hon är ganska så vild och väldigt matfriskt , så hon brukar jämt hoppa upp i lavoaren och sitta där och vänta medan jag gör mej i ordning för hon vet att hon sedan skall få mat. Men denna gången hade jag inte satt ner Wc-locket av någon anledning och stackars liten hoppade rakt ner i plurret då hon skulle hoppa upp på lavoarkanten... Upp därifrån slapp hon inte heller själv, så där plaskade hon runt i vattnet ,skrek och jamade gjorde hon också  tills jag plockade upp henne och skölde av henne med varmt vatten och torkade henne med en handduk. Lilla fjantiga kisse katten... 

Jag tyckte mest synd om henne ,då hon blev så rädd, men gud så jag skrattade då jag såg att hon hoppade dit, det såg ju bara så jäkla roligt ut,,, Korkade katt fan <3 


Finaste katten







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback