free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Halå i stugan

Bilderna i förra inlägget kanske inte var så tydliga sist och slutligen , kom jag att tycka såhär i efterhand,
såå jag tänkte ta en kort genomgång om vad som hänt i mitt väldigt intresanta och händelserika liv, här i en lista.  (börjar från längre bak i tiden och fortsätter fram till nuet) 


1.Det var sommar och jag var på födelsedags fester och andra fester och hade roligt
 
2. Jag var på jobb varjedag från 7 till 4
 
( om de nu skulle på något märkligt vis skulle råka gått förbi någon, så va det  därför jag hade paus på bloggen)
 
3. Den 14 augusti hade jag plötsligt långt brunt hår, löshår it is.
 
4. Det blev forneldarna , och det var ren besvikelse
 
5. 3 september började jag skolan
 
6. Den 4 september stack klassen iväg på gulis-öl
 
7. Den 5 september var det back to school party i baren Lyni , före det picnik på vårdberget med klassen, och det var såå awesome, hade så sjukt roligt
 
9. 5 september hade  också jag och Victor våran 1 & 1/2 årsdag :)

10. Den11 September hade jag min fösta Sitz!
 
11. Den 13 & 14 hade jag fältbesök med skolan, rätt så roligt det också

12. Den16 September sov jag fösta natten i min nya lägenhet i stan
 
13. Den 18 September var det gulisintagning
 
14. Huset såldes till nya ägare och pappa tog sitt sista pick och pack från mitt barndomshem till nya huset
 
Och nu bor jag fortfarande i min lägenhet och försöker hinna med båda att leva , göra skolarbete , ha ett studieliv och fixa lite dittan och dattan här.


Går riktigt bra om du frågar mej
Kram på er!


 
 



Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Vad går du skola :)?

Svar: Jag går i en yrkeshögskola som heter Novia, och jag går det programmet eller linjen som heter Det sociala området jag blir altså Socionom med barnträdgårdslärar behörighet :)
JINXED

2012-10-03 @ 19:42:58
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback