free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Inception i riktiga livet

Råkade slumra till tidigare idag och drömde något så underligt som jag aldrig drömt förut. Jag var kallsvettig och andfådd då jag vaknade. Ibland blir jag och överanalyserar saker och ting? Men kan det finnas ett undermedvetande, där vi lever i en värld som man tex hamnar i om du går i koma?

Drömmen min var realistisk i princip helatiden och jag minns inte egentligen att jag själv skulle ens ha somnat tidigare idag? Därför var min första tanke då jag "vaknade" i min dröm att ojdå jag slumrade visst till tidigare. Jag vaknade i drömmen av att min tvillingsyster ringde på och vi skulle gå ut för att fira valborg, precis som vi har bestämt i riktiga livet också,  i drömmen trodde jag altså det var den 30 idag och att helt som bestämt syrran kom och hälsade på. Efter detta hände det om och om igen på olika platser jag var på med människor jag känner, att jag svimmade eller somnade och sedan vaknade och folk frågade mig, Hade du en mardröm? Och jag trodde helatiden att ojdå det var en konstig dröm och berätta den.
Sista gången jag "vaknade " i drömmen hade jag en flicka brevid mig som kysste mig mjukt och frågade om jag haft en mardröm då satte jag mig up och bara skrek till mej själv " Victoria nu ska du för helvete vakna påriktigt" 

Sedan vaknade jag kallsvettig och andfådd och behövde kolla att jag verkligen var vaken...

Nu menarjag inte att det skulle vara något fel på att vakna med en snygg brud brevid sig, snarare det att man inte minns varför man ligger där eller när man kommit dit eller vem bruden är eller heter,  gör en aningen förvirrad :D


Har ni varit med om något liknande? Dela gärna med er!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback