free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Thoughts



"Nobody wanna see us together, nobody thought we'd last forever. I feel I'm hopin' and prayin' things between us gon' get better. Men steady comin' after you, women steady comin' after me, Seems like everybody wanna go for self and don't wanna respect boundary "

-Antar att alla de andra hade rätt-

Idag har det gått 4 månader, och det måste vara något av de svåraste månaderna i hela mitt liv. Vilket jag kan säga rakt ut, utan att blinka. Vägen har varit lång och svår, på alla vis som det bara går att göra vägen genom livet svår och lång. Jag har fortfarande en lång väg kvar ,men jag går stadgare nu, ibland kan jag nästan springa.
Jag blir starkare för varje dag som går, håller ihop mer och mer, klarar vardagen bättre och bättre.
Jag är stolt över vad jag åstadkommit idag. Jag är stolt över att jag har orkat och tagit mej hit. Jag är lycklig för att jag har alla er som funnits vid min sida då jag varit som svagast, då jag trodde att det inte fanns någon annan utväg. Då jag tänkte ge upp precis allt. Jag vet också att ni inte kommer ta några steg åt sidan fören ni är säkra på att jag klarar flyga med mina egna vingar. Det är jag otroligt tacksam över. 
Det finns dagar då allting brister , men det vet jag att är mänskligt. De finns dagar då jag inte kan vara glad. men det är också mänskligt. 

Det enda jag kan göra idag är att andas, fästa blicken vid horisonten, och lungt intala mej själv att "snart är jag där , snart." För det är verkligheten. En dag kommer jag vara fullständigt hel igen.





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vet inte vad som har hänt, men det är sant som du säger, det kommer lösa sig. Känner igen den låttexten överst, den låten är så himla fin.
Kram <3


Svar: Tack fina du! :)
JINXED

2013-04-02 @ 20:07:55
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

Fin bild :)

2013-04-02 @ 23:21:42
URL: http://malinsundin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback