free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Var hittar man Victoria?


På senaste tiden har jag varit riktigt ussel på att blogga vilket faktiskt är lite synd då jag gillar det så mycket, så jag har bestämt mig för att jag skall  försöka få ihop en helt ny rutin om när jag bloggar så jag kanske får in den tiden i vardagen igen. Måste helt enkelt börja planera dygnet bättre. 

Tänkte för övrigt börja med att tipsa er om var man kan hitta olika konton jag har , så kan ni kolla upp det om ni vill :)

TWITTER

GIFYO

YOUTUBE

FACEBOOK

FASHIOLISTA

WEHEARTIT

BLOGRESPONSE
 
Och många många fler platser ! Finns det någonstans ni tycker jag fattas, eller någon lats ni undrar om jag har, så är det bara att ta kontakt så svarar jag vad jag heter där , eller så fixar jag ett konto!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback