free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bredvid ditt namn står ett namn till


Och i din port har ingenting förändrats, utom just på din , för bredvid ditt namn står ett namn till 
-Oskar Linnros


Hej på er igen, det känns riktigt konstigt att sitta och skriva på min laptop, eftersom det är så sjukt längesen jag ens haft tid att sitta vid en dator. Jag har sagt gång på gång nu att jag skall börja blogga igen.. börja vara lite tröttsamt att läsa antagligen så jag kommer lägga fram detta såhär istället: 
Nu har Johan och Jag flyttat tilsammans och hela våran lägenhet är fixad i toppskick nu, så jag behöver inte fundera på det längre. Min skolan börjar nästa vecka för mig, men trotts det så jag kan se att det kommer finnas någon timme per dag för mej att sitta vid bloggen. Jag tror faktiskt det kommer att fungera. Så om inte annat så kommer jag försöka mer än någonsin få min blogg att löpa som den gjorde då jag hade som flest besökare. 

Designen är något jag också funderar på att byta, den börjar bli rätt gammal nu och det känns som bloggen behöver en nypa ny design för att orka igång igen. Däremot hade jag inga tankar om att byta tema i bloggen det mesta kommer nog löpa i samma banor med samma ämnen, eller ja , kanske det kommer något nytt ? Vem vet. 

Dessutom skall jag också försöka få min lilla historia "Den sista Budbäraren" klar! Jag har ju konceptet och jag tror många ev er kommer gilla det, behöver bara tiden att sätta det till text så jag kan dela det med er, men antar det är ett långtidsprojekt så vi får väl se på det hela i det långa loppet :) 

Här har ni lite bilder från lägenheten också, lite små ändringar här och där, och whupsie så är det som ett helt nytt ställe!

 

Tusen tack till er som fortfarande kollar in nu och då ni är guld värda , och jag hoppas ni nya som hittar hit stannar kvar! 

Kram på er!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback