free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Challenged

Detta är altså reglerna: 
 
1. Answer the challenger's 11 questions.
2. Come up with 11 questions for the people you want to challenge.
3. Challenge 11 bloggers 
4. Tell us who you're going to challenge.
5. You can't challenge the person who challenged you.


Men som vi alla vet är jag inte som alla andra så jag har bestämt mej för att svara på frågorna men inte skicka vidare några 


Detta är de frågor ja fick av Melody & mina svar!  


1. If you could swap lives with a celebrity, who would it
be?
Svar: 
Men va, fan vad svårt... ehm.. altså jag gillar min födelsedag, och att ha en tvillingsyster.. så.. det är ju rätt höga krav.. den enda kändisen jag vet som är född samma år och samma dag som mej är miley cyrus , men hennes liv vill jag nog inte ha... Jag vet faktiskt inte , jag trivs med mitt eget liv... Visst finns det stunder där jag önskar jag var skådespelare, storbloggare eller sångare , och hade möjligheter till mer, men även om jag skulle få möjlighet att ha allt det , skulle jag vilja det var jag och i mitt liv det hände...  Det är väl inte så tokig tanke?


2. If you casually leaned against the entrance to Platform 9 ¾ , and you actually fell through, what would you do?
Svar: .... Skulle åka till Hogwarts och sedan skulle jag nog yra omkring där , äta choklad grodor ... och domdär godisarna som liknar bönor och grejs..och leka med alla coola prylar och ta foto och filmer på allt jag ser .. haha .. nej jag vet inte *skratt*

3. What’s your most embarrassingmemory?
Svar:  
Ingen aning... altså jag gör ju otroligt generande saker helatiden .. . det är bara en del av min personlighet... 

 

 

4. If you could have a dragon, what breed would it be?
Svar: Jag vet inte det heller.. haha, jag är inte så insatt , däremot skulle jag vilja ha en som skulle va som en hund och lite som en katt , haha , som den i " how to train a dragon" men lixom .. inte animerad... Draken som symbol är jag annars väldigt förtjust i,  den betyder styrka och tålamod, och jag har funderingar att tatuera en som symbol för allt jag gått igenom men fortfarande står på stadiga egna ben.

 

 

5. Snog, Marry, Kill: Johnny Depp, Harry Styles, Emma Watson. (i.e. who would you snog, who would you marry and who would you kill, if you HAD to choose between these three people)

Svar:  Jag är tråkig men jag vet faktiskt inte...

 

6. Do you believe that a zombie apocalypse could actually happen?
Svar: Nej... är denhär frågan seriös?

 

 

7. Would you rather live on a mountain or in a submarine?
Svar:
Nå ett berg.... eller om ubåten bara yrade omkring på ytan så då isåfall en sån, men annars ett berg , inte vill jag va under vattne man kan ju dö dit om luften tar slut

 

8. If you had the chance to go to space, would you go?

Svar: NEVEEEER

 

9. If you were offered 10 million dollars, would you accept it, without knowing where it came from?
Svar:
Jag skulle väl först försäkra mej om att jag inte skulle få något straff eller "blame" för att ta pengarna , sen om det var fritt fram skulle jag no bara ta dem... även om pengarna inte på något sätt gick att spåra , skulle jag nog också ta dem, men jag skulle aldrig använda allt för endast egen del, jag skulle hjälpa min familj och vänner med ekonomiska problem.

 

10. If Google, YouTube, Facebook and all other social medias crashed, would you survive?
Svar: 
Javisst helt utan problem

 

11. Are you living your life?
Svar: Ja, jag tror det :) Försöker tänka att varje dag kan vara den sista!


Sådär de var det! :) Senare kommer det antagligen upp en liten bildbomb som jag och Johan fixar ihop :)
Kram på er så länge!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback