free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Uppdatering

Hej mina awesums, har varit på vift några dagar nu , och bara laddat upp lite nu och då som ni säkert lagt märke till. Orsaken till detta är ganska simpel , jag har verkligen haft en hel del skolarbete på gång nu så jag vet inte riktigt varifrån jag ska gräva fram tid till bloggen helt enkelt eftersom även jag har biologiska behov som att äta och sova. tro det eller ej. Däremot kommer ju sportlovsveckan emot nu , ( som jag inte har, eller jo , i princip har jag lov) så några fler timmar borde nu bli över, eftersom jag endast har skola på tisdagen.

Sitter just nu i skolan också och planerar ännu ett arbete med min grupp, känns som om dert rinner över snart. Men ja det är väl bara att bita ihop.

Kram på er , kommer försöka blogga lite mer aktivt här fram över för trotts allt är det ju faktiskt något både jag och ni uppskattar.

 :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback