free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Idol tillbaka i sverige

Altså jag vet jag är lite sen om att blogga om detta , eftersom nyheten är från tidigare i veckan, men påriktigt, detta måste vara det bästa på länge! Ni som följt mej en längre period vet att jag är totalt svenska idol-freak , det är mitt favoritprogram framför allt annat , ja kan antagligen nämna alla som någonsin sökt dit , haha, det är sjukt galet hur jag älskar det egentligen. Som yngre sa jag alltid att jag skulle söka jag också såfort jag blev tillräckligt gammal , än har det inte blivit av. Nu vet jag ju att jag inte riktigt skulle platsa in där bland med alla de fantastiska sångarena som söker in där , men jag skulle ju få träffa juryn ivarjefall. Fast det är klart , nu har de ju bytt jury ,  tror jag? Så det skulle inte vara lika roligt... Jag skulle vilja träffat Baggarna ( eller Bagge och nybliven Wahlgren) och Andreas .... Fast det kommer antagligen vara så jävla bra endå ... oh gudars, jag är glad. kommer med andra ord ha ett helt fint år iår , haha , jag är löjlig. jag vet. IDOL<3





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback