free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Mys


Säkerligen de minst smickrande bilder som någonsin tagits på mig  men sånt händer, tänkte bara demostrera hur Tuva-Liza jämt ska ligga någonstans endera på min rygg eller vid mina bröst då jag ligger/sitter framför datorn och bloggar eller liknande, fast hon är ju så söt så man smälter så jag kan inte riktigt lyfta bort henne heller.. stora problem jag har :))
Lars-Krizter däremot ligger en bit bort( cirkus en meter) ihoprullad till en stor klump päls.

Räknade för övrigt ut att Tuva blir snart ett halvt år gammal :O Hon som är så sjukt liten fortfarande?




Kommentarer
Postat av: Alice Lundqvist

sv: åh, tack! Desamma:)

2013-01-18 @ 07:46:39
URL: http://aliceliiv.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback