free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Stan

Hemma igen efter att jag vaknat och gick till stan med min faster. Vi skulle se Breaking Dawn part 2 eftersom hon inte sett den än och eftersom hon är ett twilight-bok fan så ville hon se filmen, så det gjorde vi, men före det gick vi en stund på stan. Och jag  gick runt någon timme efter filmen också då hon åkte hem. Jag har ju egentligen sett Breaking Dawn part 2 redan en gång, men eftersom jag sen igen inte gör någonting nyttigt om dagarna sa jag åt henne att jag kunde göra henne sällskap och se den en gång till, och det lönade sig tycker jag , vissa filmer skall man helt enkelt se fler gånger, tycker nästan den var bättre nu andra gången jag såg den? 

Nu skall jag fotografera mina nya fina plagg jag inskaffade . Har verkligen fyndat denhär vintern , tror jag hittat mitt ultimata favoritplagg idag dessutom. Snart ser ni vad jag menar. Bilder kommer ! 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback