free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

VIDEOBLOGG


Måste vara något av de roligaste jag gjort, klippte bort alla mina skratt-attacker dock , och hela videon är väldigt oseriös, haha , dessutom beter jag mig ganska freaky ... hoppas ni gillar iallafall :D BTW ja suger hårt på att redigera. , syns ganska tydligt :D


Haha, men den var rolig att göra ivarjefall, trotts att jag beter mig som en freak, tack att (om) ni kollade, ni är awesome!


Va lite snälla på kritiken också .... som sagt den första ja gjort .... :D



PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anton

Fortsätt med vloggar!

2013-01-17 @ 21:04:41
Postat av: Mel Moonchild

Tycket också du ska fortsätta! Underhållande att se på ju, o de va ju int någo dåligt redigerat heller. :)

Megamysig vlogg, o dina katter e sååå söta. :3

2013-01-17 @ 21:33:58
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Postat av: Petra

Äää du e sååå söt!! o dina miner e helt urgulliga :D de bästa va no "..som socionom kan du jobba med ööö.. äh googla d!" hahaaa söt!! :)

2013-01-17 @ 21:56:07
URL: http://petruski.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt med videobloggar, du e otroligt söt o ja har stalktat dej sen du började, haha, vet var du bor..

2013-01-17 @ 22:36:09
Postat av: drugsandaddictions.blogg.se

Altså, nu när ja så på den där så förstår ja va svenskana menar me att vi pratar som mumintroll, verkligen inget illa menat ha bara aldri direkt sitt en videoblogg av en finlandssvensk så de e helt annorlunda på någå sätt :D men fortsätt :)!

Svar: Altså ja försökte tala så korrekt så folk sku först men samtidigt ville ja inte låta som ett mumintroll haha ! :D sjuukt svårt! Spela in dig själv tillexempel ;) o se på det efteråt :D inte lätt kan ja säga dig :D haha men tack iaf!
JINXED

2013-01-18 @ 08:06:01
URL: http://drugsandaddictions.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mer sånt här :D

Svar: i får väl se ;D
JINXED

2013-01-18 @ 12:56:44
URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback