free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Want want want

Altså jag har helt ett enormt piercing-sug , nu är jag super duper osäker på vad jag skall skaffa dock... oooh jag vill bara ha allt! Men det är ju iofs inte speciellt snyggt? Det är ju de olika kombinationerna som är snygga! Såå antar jag får sätta mej ner och leka i lite program på datorn och komma fram till någon form av slutresultat på vad jag borde göra... Har ni tips om var ni tycker jag skulle passa i är det helt fritt fram och tipsa om det också! :)
(Ni behöver inte ta i beaktande de 2 jag redan har i ansiktet , dvs , min monroe/madonna/mouche piercing ellr den ja har på högra sidan under nedreläppen, man kan alltid ta ut dem för att göra 4 nya! )

PS. Jag är superduper viktig med att det skall vara symmetriskt !




Kommentarer
Postat av: Sofie

Näsan :D antingen septum eller vanlig! Tror du skulle rocka det!

Svar: hade faktiskt en i vingen , men den växte fast , kanske en septum skulle vara nästa grej :D
JINXED

2013-01-04 @ 18:49:32
URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback